Найкращими майстрами Косова треба вважати Василя, Михайла Совіздранюків, Михайло і Анну Рощиб’юків, Григорія та Павлину Цвілик, Ділета Іванка, Оксану Кабин. Тільки сестра Катерина, яка виїхала до Польщі та брат Микола не стали гончарями.
Козак Івана Володимирівна народилася 7 липня 1959 року в м. Косові вул. Б. Хмельницького 16. Батько Козак Володимир Іванович народився 1930 року. Мати Козак Ірина Михайлівна народилася 1 травня 1934 року, померла 27 травня 2004 р. Брат Козак Роман Володимирович 1964 року. В 1968 р. пішла в Косівську середню школу, у 1974 р. закінчила вісім класів середньої школи. Мати Козак Ірина, бабуся Рощиб’юк Анна, які були членами спілки України з смаго дитинства привчали любов до народного мистецтва. І коли постало питання про дальше навчання вибір був остаточним. В1974р. поступила в Косівський технікум народних художніх промислів ім. В. І. Касіяна.
Під час навчання в КТНХП ім. В. І. Касіяна зустрічала майстрів своєї справи Соломченко О. Г., Коб’юк А.Д., Сучак К. Р., Білянська Г. І. В 1978 р. закінчила Косівський технікум народних художніх промислів ім. В. І. Касіяна. 1978 р. прийшла працювати в косівський художній виробничий комбінат в керамічний цех художником-майстром. Працюючи з народними майстрами, своєю матір’ю Козак Іриною вбирала все краще, майстерно і творче підходила до виконання робіт.
У 1979 р. одружившись за чоловіка Ділета Богдан Михайлович (1957 р.). Після тяжкої травми, працювати з керамікою не дозволяло здоров’я, 1982 р. перевелася надомним майстром різьб’яром, але весь вільний час і сили віддавала вишивці. Виховуючи дві дочки Наталія (1980р.) і Надія (1983р.).
Сьогодні творіння косівської гончарки родини Совіздранюків прикрашають експозиції музеїв Москви, Ленінграда, Києва, Львова, Івано-Франківська, Коломиї, Косова. Спадщина уславленої художниці стала об’єктом дослідження мистецтвознавців, які в наукових працях, статтях неодноразово підкреслювали значення її творчого доробку в розвиткові радянської ужиткової кераміки. Вивчаючи творчість Цвіликів — знаходимо їх цікаве самобутнє творче обличчя, яке зросло на ґрунтовному засвоєнні кращих надбань минулого.